joi, 11 iunie 2009

Taramul viselor...mele..




Visele mele..sunt raze de lumina ce reusesc sa ma calauzeasca..in noapte..Sunt raza de lumina ce imi lumineaza mintea invadata de ganduri..fie ele negre..fie..!!!..Sunt albastrul cerului si aripile delicate ale fluturilor..ce reusesc sa zboare oriunde: prin ploaie si vant sau prin tristete si durere...Lumea mea e "un vis"..e singurul loc unde simt ca pot zbura..unde pot fii un copil fara probleme..optimist..fara pesimism..unde zambetul e la orice colt..Visele sunt singurele..ce reusesc a ma face sa zambesc..Visez ceea ce-mi place..deci imi place ce visez...


Pacat ca exista cei ca"tine"..care nu viseaza..deci..nu traiesc :P






3 comentarii:

  1. "Ai grija cu te imbraci inainte de culcare, nu sti niciodata cu cine te vei intalni in visele tale "

    RăspundețiȘtergere
  2. cu siguranta nu cu Fat Frumos...l-am cautat prea mult ca sa mai cred in el..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e dor de tine mimitz...mi-e dor de noi..:(

    RăspundețiȘtergere