joi, 11 iunie 2009

Ingerul meu pazitor..






Daca existi pe undeva..pe langa fiinta mea..Te rog sa-mi mangai fruntea obosita de viata..Mangaie-mi obrajii ofiliti de lacrimi..Mangaie-mi buzele ce nu au putut sa graiasca..secrete ce prea mult ma apasa..Ingerul meu pazitor..rasufla-mi lumina in viata..caci flacara din mine..de mult s-a transformat in cenusa..Ridica-ma din abisul neputintei si adu-mi speranta pierduta..Atunci cand sunt parasit de toti..si zac la marginea sortii..si nimeni nu aude strigatul sufletului meu.. 8- =((..Te rog nu ma parasi si tu..da-mi puterea sa o iau de la capat..chiar daca simt ca asta mi-e finalul..da-mi puterea sa iert ce am jurat sa nu iert vreodata..da-mi puterea sa iubesc din nou..sa dau un sens vietii mele..atunci cand ea nu mai are nici unul.Ingerul meu..lasa-mi un petic din aripa ta..care sa-mi spuna in momentele de neputinta ca lumina..nu e foarte departe.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu