duminică, 2 august 2009

A piece of my feelings..











Sau ce sunt ele..un amalgam de sentimente imi invadeaza fiecare particica a inimii..si nu numai..pe 21 fac 18 ani..ar trebui sa fiu happy..stiu..mai e timp..dar totusi daca am inceput asa..De ce cand esti departe de mine..simt ca nu te cunosc..?!?..De ce cand esti langa mine..nu m-ai ma satur de tine..?!?..si totusi nu ma simt bine nici cu tine..dar nici fara..CAnd ma atingi ar trebui sa simt un fior..de placere..in schimb..eu abia astept sa pleci..Si cand ai plecat...te vreau inapoi..Te urasc..pentru tot ce faci...ca sa ma simt bine..De ce pentru tine..contez doar EU...,iar pentru mine TU..nu insemni nimic..:(...Nu mai inteleg nimic..sunt prea confuza..fug de tine..si tu..oricat de repede si mult as alerga..esti in spatele meu..nu vrei sa ma lasi..Nu pot fii ca "ele"..sa te iubesc doar pt "acel ceva"..pe care eu nu-l pot vedea..dar "ele"..pot..nu sunt buna pentru tine..iti fac rau..si totusi..tot pe tine te sun cand vreau sa vorbesc cu cineva..si cand esti suparat pe mine..nu stiu cum sa te impac..nu-mi place sa te stiu suparat...Esti prima persoana care imi spune "buna dimineata" in fiecare zi..Visam la tine...si acum cand te am...nu te mai vreau...Ai venit prea tarziu..nu mai am nevoie de tine..De ce abia acum..?!?..Cand aveam nevoie de o vorba buna..o imbratisare..de ce te-ai ascuns...m-ai ignorat..si acum..cand totul a disparut..tu ai aparut..Imi ceri sa am incredere in tine...ei bine..NU..nu pot..Si totusi...nu ma satur de tine..chiar daca imi faci rau...tu nu stii asta..nu o arat..Nu eu sunt ce vrei...chiar daca tu asta zici..eu te contrazic..NU TE IUBESC..nu simt nimic pentru tine..sau..ahhh..fir-ar nu stiu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu