joi, 28 mai 2009

Ca o scena...







Asa e viata..fiecare dintre noi fiind un actor..ce incearca sa isi joace rolul..sau rolurile..fiecare actor are cate o masca..sau mai multe..si fiecare actor vrea sa aiba iesirea cat mai spectaculoasa..din pacate avand in arsenal mai multe masti..reusesc sa ne pacaleasca..foarte usor..sa ne faca sa credem ca ne sunt alaturi..dar cand ne este mai greu dispar...Stiu ca si eu am rolul meu...ma intreb care este el??..pentru ce traiesc..??...De un lucru sunt sigura...ca sunt inconjurata de oameni ce ma iubesc si nu au plecat de langa mine cand mi-a fost mai greu...pentru asta le multumesc..doar atat pot face din pacate..le multumesc ca stiu sa ma asculte..sa afle ce ma apasa cu adevarat...Traiesc pentru ei..traiesc, ca sa respir...sa ma bucur de soare..de fluturii..jucausi..de mirosul trandafirilor intr-o dimineata de mai insorita...de lumina soarelui..ale carui raze..parca ma cauta in fiecare dimineata..pentru a ma mangaia cu lumina lor blanda..Sunt un simplu actor pe scena vietii..Am rolul meu..si trebuie sa ma bucur de fiecare clipa ca si cand ar fi ultima..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu