vineri, 29 mai 2009

Best friends







Fiecare e diferit in felul sau..unii spun "ciudat"..altii "unic"...de un lucru sunt sigura..nu imi doresc sa fiu ca cei din jurul meu..poate si d-asta ascult un gen de muzica diferit de al lor..si ma imbrac diferit fata de ei..vorbesc cum vreau eu..nu sunt influentata de nimeni..(cred:-??)..deci intr-un cuvant sunt un pic..sau poate mai mult....ciudata:-"..Doar pentru ca nu sunt ca "ei"..nu inseamna ca nu sunt si eu om..Sunt..Doar pentru ca ma bucur de lucruri marunte..si nu de toate prostiile..de care se bucura si "ei"..Nu vreau sa fiu ca ei..sa ajung sa critic pe oricine..)chiar daca nu cunosc)...ma scarbesc gesturile lor..vorbele..modul in care ma privesc..cum imi vorbesc..Poate ei nu au inteles inca....,,,ca sunt cine vreau eu sa fiu..ca nu imi mai pasa de ei...pentru ca nici lor nu le pasa de mine..Stiu ca nu am o viata roz..Dar cine are??..Cine a reusit in viata asta sa aiba tot ce isi doreste..si doar pe meritul lui.???






Dar TU..tu..ai reusit..sa ma cunosti..ai reusit sa ma faci sa vad totul asa cum e...mi-ai fost intotdeauna alaturi..si nu gasesc nici un mod de a-ti multumi..decat sa iti dedic tie cateva randuri pe blog..De mic copil am visat la o prietena ca tine..care sa ma inteleaga..sa ma ajute..sa stie doar cand se uita la mine..ca am ceva..esti genu de persoana de care nu pot ascunde nimic...caci daca incerc..ma simt vinovata..de parca as fii facut ceva foarte rau..:(..Sa dam nume..nu-i nevoie..cred ca o sa te simti cand o sa citesti postarea..:P..



Si oriqm..nu o sa reusesc sa ma fac placuta de toata lumea..caci toti imi vor gasi cate un defect...dar daca imi sunteti voi alaturi...totul e ok..>:D<..

Un comentariu:

  1. pana la 17 ani ai mei am invatat ca in lumea mea eu sunt normala, restu sunt ciudati.cred ca e valabil pt toti :)

    RăspundețiȘtergere