joi, 21 ianuarie 2010

Despre iubire


Am fost de curand impreuna cu prietenele mele..la o "intalnire"(cum a preferat Dan Puric sa ii spuna)..Tema.."despre iubire"..ne-am adunat probabil mai mult de 100 de persoane..sa il ascultam.Nu stiam nimic despre el..m-am dus din pura plictiseala..si poate pentru ca titlul mi-a starnit putin interes..Dan Puric actor,scenarist,regizor,dansator,autor de spectacole..aplaudat nu doar in tara noastra..ci si in strainatate..Desigur nu a fost vorba doar despre iubirea dintre un barbat si o femeie..ci si de iubirea fata de mama..sau de patrie..Inceputul a fost cam plictisitor(trebuie sa recunosc,sa stai 3 ore pe un scaun..devine cam boring)..A reusit sa imi capteze aentia..in momentul in care a spus.."Iubirea omenească este o pierdere, încetul cu încetul, a rațiunii dar nu către nimic ci către o altă rațiune, cea a inimii.."..De aici cred ca am inceput sa il ascult..."domne..noi ar trebui sa avem o armata formata doar din indragostiti..pentru ca un indragostit nu lasa arma jos atunci cand iubita lui il priveste..ba dimpotriva el lupta,caci este privit de persoana iubita..singura in ochii careia el vrea sa fie un erou..".Si desigur..."Am chemat si eu un instalator..ca aveam ceva probleme la baie..nu stiu ce a taiat el pe acolo..dar atunci cand vroiam sa ma spal pe maini..ma spalam si pe fata si pe picioare in acelasi timp..n-am indraznit sa iau omu' la zor..dar cand i-am spus..el a inceput sa tipe...la mine in casa."..probabil aici vroia sa atraga atentia asupra romanului,care in loc sa repare..strica..poate na..il chemi si data viitoare..si uite asa face si el rost de bani..Deci colac peste pupaza' mi-a placut..chiar cred ca mi-a deschis un"al treilea ochi"..dar sper ca din cele cateva zeci..(poate chiar mai mult)..de oameni sa nu fi fost singura..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu