luni, 5 octombrie 2009

Serbarile Toamnei(editia a6-a)

Ei bine..uite asa serbam noi venirea toamnei..prin bautura..muzica..mancare..dans..(imi aduce aminte de cateva scene din Hercule..in fine)..Sambata si duminica..mi se pare normal sa fiu nelipsita..;))..a fost destul de ok..cei de la Voltaj cred ca au meritat tot efortul meu de a mha "zbantui"..si febra musculara pe care o am acum..(nu stiu ce fac maine la ora de romana:-s)..Akcent..desigur nelepsiti..cu piesele lor de acum 2 ani..Proconsul..:X:X..apoi au mai fost niste afoane..si desigur la sfarsitul zilei de sambata idolul lui Edy :)))..Cristian Rizescu(=)))..Desigur duminica a venit si Alex cu dj-ul lui..:X..si cred ca avea si 4 baietzi care se miscau pe scena pe acolo...(=P~)..of course si Anda Adam care si-a schimbat costumatia din 2 in 2 min..:|..si in incheiere Voltaj..la care am sarit..tipat..dansat..fredonat..plans..Trebuia sa vina si Grasu xxl,la care probabil as fi lesinat..dar..nu a venit:(..In orice caz..am avut un sf de saptamana destul de ok(asta pana mo sunat mama si mi-a tipat in ureche"de ce mi-ai inchis telefonul"..dar asta nu are importanta..acum;)))..M-am simtit super..asta e tot ce conteaza..acum..ma gandesc ce sa fac sambata viitoare:-??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu